Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede
Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede
Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede
Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede
Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede
6716 AE, Ede

Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede

€ 533 p.m.

Omschrijving

Business Point de Vallei biedt volledig ingerichte en fullservice kantoorruimtes aan vanaf 20 m². Het kantorencomplex Business Point de Vallei is centraal gelegen. Het betreft de Oostvleugel dat via een centrale receptie is verbonden aan de Westvleugel. De...

Lees meer

Kenmerken

Oppervlakte 20 m²
Meer kenmerken

Download Brochure

Dynamis brochure

Bedrijfstakken in

Kenmerken

Algemeen
Huurprijs € 533 p.m.
Servicekosten BTW belast Nee
Status Beschikbaar
Aanvaarding in overleg
Bouw
Hoofdfunctie kantoorruimte
Bouwjaar 1977
Bouwvorm Bestaande bouw
Locatie
Adres Galvanistraat 1
Plaats Ede
Provincie Gelderland
Land Nederland
Ligging
  • Bedrijventerrein
Kantoor
Oppervlakte 20 m²
Oppervlakte in units vanaf 20 m²
Parkeerplaatsen
Niet-overdekt aantal 200
Energie
Energielabel B
Energielabel index 1.15
Energielabel einddatum 2027-04-30
Onderhoud
Onderhoud binnen Goed
Onderhoud buiten Goed

Uitgebreide omschrijving

Business Point de Vallei biedt volledig ingerichte en fullservice kantoorruimtes aan vanaf 20 m².

Het kantorencomplex Business Point de Vallei is centraal gelegen. Het betreft de Oostvleugel dat via een centrale receptie is verbonden aan de Westvleugel.

De Oostvleugel is in 2017 opgeknapt en heringericht. De aanwezige kantoorruimtes zijn kleinschalig, volledig gestoffeerd en naar keuze gemeubileerd. Het ondernemerscentrum biedt vele voordelen, zoals een compleet servicepakket, een businesslounge/restaurant en het boeken van vergaderzalen of spreekkamers.

Het complex bevindt zich op zeer gunstige locatie. Nabij de uitvalswegen van de A12 en de A30, op 2 km afstand van station Ede-Wageningen en de bushalte ligt voor de deur. Gelegen op de grens van bedrijventerrein de Frankeneng en de bebouwde kom van Ede, zodat u al snel diverse locaties bereikt.

Voor ontspanning is een wandeling rond de vijver mogelijk aan de achterzijde van het gebouw.

Vloeroppervlakte
Kantoorruimtes vanaf ± 20 m².

Parkeergelegenheid
Een groot parkeerterrein met 200 parkeerplaatsen (ook voor bezoekers) en een beveiligde fietsenstalling is aanwezig.

Opleveringsniveau
De ruimtes zijn gestoffeerd en voorzien van raambekleding, armaturen, systeemplafond, kabelgoten met wandcontactdozen en aansluitingen voor data/telecom (cat.5 bekabeling). Verwarming en topkoeling worden centraal aangestuurd via tijdklokken.

Fullservice (inbegrepen in de huurprijs):
- 24/7 toegang;
- Gebruik van keukenfaciliteiten op elke etage en gemeenschappelijke ruimtes;
- Koffie- en theegebruik (bij normaal kantoorgebruik);
- Businesslounge/restaurant met terras op begane grond;
- Receptieservice van 8.45 - 17.00 uur;
- Verwerking van ingaande en uitgaande post;
- Met korting boeken van vergader-/trainingsruimtes;
- Verwarming en koeling;
- Elektriciteit en water;
- Dagelijkse schoonmaak van de algemene ruimtes;
- Gratis parkeren op het terrein;
- Beveiligde en verwarmde fietsenstalling;
- Alarm en beveiliging;
- Onderhoud gebouw en faciliteiten;
- Huur- en serviceadministratie.

Bijzonderheid
De Businesslounge is de hele dag geopend met gratis internet. Een lunch wordt tegen betaling geserveerd.

Optionele service*
- Telefoonantwoordservice;
- Secretariële ondersteuning;
- Catering via onze inhouse cateraar Food2Pack;
- Gebruik van vergaderzalen (per uur);
- ICT-telefonie servicepakket;
- Flexwerkplekken en Flex-Offices;
- Telefoon-, kopieer- en frankeerkosten;
* Individuele afrekening per maand op basis van verbruik.

Optionele huur
- Vergadercentrum: spreekkamers en vergaderzalen (2-35 personen) voorzien van gratis wifi en presentatiemiddelen, zoals beamer, ledscherm of flip-over. Catering via Businesslounge is een optie. Huurders krijgen 50% korting op de vergaderzalen. Tevens beschikbaar voor niet-huurders.
- Flexplekken: werkplek met internet, beschikbaar tijdens kantooruren.
- Virtuele kantoren: een eigen postadres en gasten ontvangen in plaats van thuis. U krijgt 25% korting op de vergaderzalen/spreekkamers.

Aanvaarding
Op korte termijn.

Huurvoorwaarden
Huurprijs
€ 533,-- kantoor vanaf 20 m² per maand exclusief BTW, inclusief gas, water en elektra.

Prijzen optionele ruimtes/service*
€ 125,-- flexibele werkplekken per maand.
€ 99,-- virtueel kantoor.
€ 30,-- secretariële ondersteuning (per uur).
€ 17,-- vergaderruimte/coachruimte 4 personen (per uur).
€ 27.-- vergaderruimte 10-13 personen (per uur).
€ 27,-- huur vergaderruimte Kruispunt, 18 personen.
€ 39,-- ICT-telefonie servicepakket per maand.
* prijzen zijn exclusief BTW en afhankelijk van grootte/gebruiksduur.

Huurtermijn
Flexibele huurperioden bespreekbaar.

Indexering
Jaarlijks conform consumentenprijsindex CPI.

Zekerheidsstelling
Drie (3) maanden huur inclusief BTW (ROZ-model).

Betaling
Per kalenderkwartaal vooruit.

Aanvaarding
Per direct.

Alle media

Alle afbeeldingen

Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede
Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede
Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede
Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede
Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede
Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede
Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede
Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede
Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede
Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede
Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede
Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede
Galvanistraat 1, 6716 AE, Ede

Bedrijfstakken in Ede

Documenten

Deze website maakt gebruik van cookies

Voor welke cookies geef je akkoord?

Meer informatie