Sprekende Cijfers Retailmarkten 2015

Uit de tweede editie van Sprekende Cijfers Retailmarkten 2015 van Strijbosch Thunnissen Research en haar Dynamis Partners blijkt dat beleving en ervaring een steeds grotere rol voor de consument spelen tijdens het winkelen.

Naast voldoende horecagelegenheden en een aantrekkelijk winkelgebied is ook de bereikbaarheid van belang. Meer weten? Lees hier het volledige rapport.
Een rapportage op maat? Informeer bij Peter van Yren van onze Reseach afdeling naar de mogelijkheden via (026) 355 21 00.

Interessant nieuws

Bekijk overzicht
Wetsvoorstel wijziging short stay

Wetsvoorstel wijziging short stay

Door Ewoud Pranger, Independent Tax Partners & Advisors Het kabinet heeft recentelijk een concept-wetsvoorstel gepubliceerd om btw-besparende praktijken bij...
Krapte neemt toe op Arnhemse kantorenmarkt

Krapte neemt toe op Arnhemse kantorenmarkt

ARNHEM - De krapte op de Arnhemse kantorenmarkt neemt toe. Dit blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van BMV Research naar de ontwikkelingen op de lokale kantorenmarkt. De afgelopen vier jaar is...
Bekijk overzicht